.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 8 هزار انواع مواد محترقه در لنگرود

 فرمانده انتظامی لنگرود از کشف حدود 8 هزار انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس علیرضا زرعی‌چیان عصر شنبه در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: با توجه نزدیک شدن ایام پایانی سال و در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و نیز در راستای مبارزه با افراد سودجویی که مبادرت به تهیه و توزیع مواد محترقه در بین جوانان می‌کنند، ماموران امنیت عمومی این شهرستان موضوع را مورد پیگیری خود قرار دادند.

وی افزود: واحدهای عملیاتی پلیس امنیت عمومی در بررسی‌های خود اطمینان حاصل کردند که تعدادی از این افراد سودجو در قالب صنف اقدام به عرضه مواد محترقه به خردسالان و نوجوانان کرده و در نتیجه موجب ایجاد ناهنجاری در شهرستان لنگرود شده‌اند.

فرمانده انتظامی لنگرود بیان کرد: گروه‌های عملیاتی در این راستا با رعایت موازین شرعی و قانونی و آیین‌نامه صنفی از چند واحد صنفی بازدید به عمل آورده و در نتیجه حدود 8 هزار انواع مواد محترقه از چهار واحد صنفی کشف و در اجرای ضوابط اماکن عمومی نسبت به پلمب این واحدها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم لنگرود خواست تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از فروش مواد محترقه توسط فرد یا افراد مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

زرعی‌چیان در ادامه از کشف 23 تن چوب قاچاق در لنگرود در روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان روز گذشته از دو خودرو کامیون 23 تن چوب قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی لنگرود در حین گشت‌های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی خود در یکی از محورهای فرعی این شهرستان به راننده دو خودروی کامیون مشکوک شدند و این دو خودرو را متوقف کردند.

به گفته این مسئول، گروه‌های عملیاتی پلیس با رعایت تمام موازین حفاظتی نسبت به بازرسی این خودرو اقدام کردند و موفق به کشف 23 تن انواع چوب قاچاق از نوع بید و راش جنگلی شدند.

وی، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.